v>

Friday, April 30, 2010

seronok sangat

wah...ari ni de berita yg mengembirakan untuk aku ngan awek aku...bukan sbb aku nk kawin..kawin 2 lama lg kot...hahah...malu pulak rasenye...sebenarnye semalam awek aku dpt surat dari pos laju...kne amik barang kt sane...wah!!! pe ye yg awek aku dpt ni...hadiah ke??so hari ni kul 8 .30 aku g amik awek aku untuk g amik barang 2 kalau x,selalunye kul 9.30baru aku amik untuk anta g kerja...harap2 suatu yg mengembirakan akan muncul...yes...awek aku dapat surat dari MOSTI,dapat Pembantu Makmal sambilan kt sana...ok lh 2...sekurang-kurangnye ade gak cuti sabtu ngan ahad...leh ar aku kuar dating hahahah.awek aku start kerja 03/05/2010 dan akan tamat kontrak pada 02/11/2010...02/11/2010 bersamaan hari lahir aku yg ke 26..dah tua aku ni...igtkn budak2 lg huhuhu..yg jd masalahnye cmne awek aku nk berenti dari keje yg sekarang...sekurang notis 2 minggu nk kena bagi kt bos dia...urmmm....minggu depan dh nk mula kerja kat sana..cmne ni??...harap2 bos dia dapat mempertimbangkan semua ni..aku xnk ar jadi macam kt petronas aritu...xpasal2 kena bayar rm 215.00...banyak 2...harap2 xde masalah ngan semua ni...wah seronoknye...awek aku seronok...aku pn tumpang seronok...xdelh awek aku kne berdiri je 24 jam lg..:)

2 orang tolong komen:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.so sweet
.tahniah! ^^

.aken, tuka la layout
.x nmpak tulisan laaa
.susa nk bce
.plus jgn tulis short form sgt k ;)

aken_surf said...

ok2...pembaikpulihan akan dilakukan serta-merta...klu de mase lh...tq atas keperihatinan itu

Post a Comment