v>

Monday, April 26, 2010

dh 12 hari kerja

wah dh lme xmengarut kt sini...mak aku,alhamdulillah...beransur ok..arini mak aku g hospital lg utk rawatan susulan...klu ok baguslh...klu xok...maknenye mak aku kne duduk wad lg lah...harap2 mak sihat..hari ni dh 12 hari awek aku kje kt kedai kerongsang 2...hari2 dia berdiri...cian2...pas2 balik kje je ltih nk tido...lg kesian...bangun tido je g kje lg...tp esok lain...esok dia cuti...dan dengan selambernye aku mntak cuti gak...hahaha...nasib baik lulus cuti aku ni...so esok aku dpt ar nk kuar jalan2 ngan awek aku ni...selama dia kje ni...xsempat langsung aku nk lepak2...10 am anta g kje...10 pm anta balik rumah...tu lh rutin aku setiap hari...nk lpak mnum pn kjap2 je...alasan dia mengantuk...tp mmg btul ar...mne xnye,12 jam berdiri.klu kne kt aku pn aku xlarat..mne lh aku nk cari kn kje utk awek aku ni...cian pulak aku tgok awek aku kje cm2..esok cti...aku igt nk ajak awek aku cari kje lain ar...dapat kt klinik pn ok...klu dulu aku xbg sbb susah nk cti...tp skrg aku xkisah sgt..asalkan awek aku dpt duduk mase kje...xde lh letih sangat...harap2 esok de lh rezeki untuk awek aku ni...

2 orang tolong komen:

nurthurayya said...

die cuti bg can la rehat...hehe~~

aken_surf said...

time cut je yg leh lepak ngan dia..cmne??

Post a Comment