v>

Tuesday, March 2, 2010

lori yg bodoh

alhamdulillah..aku masih sihat dan mampu untuk mengarut lg di sini....mlm td..aku blik lwt ckit sbb aku tlg repair moto member aku yg rosak di kuaters TNB...blik kje 2 aku trus g umah member aku.selepas puas digodek2,motor beliau still xdpt dihidupkan kerana koil dia dh kong...so kne lh beli spare part yg baru kt kedai...esk2 je lh buat..cukuplh setakat ni...dalam kul 9 mlm,aku ngan member aku, g lpak kt kedai mamak area Teras Jernang untuk perkena roti nan cheese(betul ke aku eja ni??) yg aku idamkn 2...hahaha.( pe ar ayat aku ni...cam hampeh jer...knp aku rase cam aku wt cter yg skema.....aku perlu menjadi diri ku)dalam kul 10 mlm aku baru grak nk blik umah.....rase gmbira dihati sbb aku dpt mkn salah satu mknan kegemaran ku...hehehe....kira2 lg 1 kilometer nk smpi umah aku...perkara yg agak ngeri berlaki...waktu tu,aku sedang menunggang motor ku dgn agak laju untu mendaki bukit di Sungai Merab...ketika aku hampir sampi ke puncak bukit, kelihatan satu lori yg agak bodoh ( bukan agaklh tp mmg bodoh ) cuba utk memotong kereta dihadapannye....lori tu bertentengan ngan aku dlm jarak kurang dari 2 meter...waktu tu aku rase cm aku dh melekat kt kepala lori tersebut...tp aku segera menghilangkan khayalan aku 2 utk mengelak lori tersebut....alhamdulillah..aku slmt dan xmengalami sebarang kecederaan....aku berhenti seketika diatas bukit tersebut sambil memaki lori bodoh yg dh hilang dari pandangan aku 2....aku bersyukur karana aku masih hidup...alhamdulillah

3 orang tolong komen:

Aleen Aiden said...
This comment has been removed by the author.
aleen adela akoo ^_* said...

vungux btol lori itu.
sile mngate lori tersebut dgn kenchang.hu3
nah..let bygone b bygone..alhamdulillah si penunggang motosikal itu xpape.huuu

aken_surf said...

heheh...klu penunggang 2 xde..maknenye xdelh citer ni..tp lori 2 mmg xde perasaan langsung....huhuhuu sbb dia adlh lori..waaaa....

Post a Comment