v>

Sunday, February 28, 2010

sedih...happy...rindu...???

wah....arini sagt panas..berpeluh aku atas motor mase nk dtg kje ni..sehinggakan basah ketiak aku...hahahaha....pe lh yg aku merepek ni...urmm xtaulh..mungkin sbb terlalu panas...2 yg menyebabkan aku sedikit biol...heheheku 3 ptg..aku kne g opis sbb kne cover member aku untuk menjaga asrama kerana ayah member aku 2 telah kembali kerahmatullah....takziah diucapkan....mari kita sama2 membacakan surah Al-Fatehah utk arwah ayah beliau yg telah meninggal dunia pada 25 Feb 2010 jam 11 mlm( waktu yg org bgtau aku lh ) kawan aku ni adlh slh seorag dari blogger2 seperti kte smua..ni link beliau http://budaklate.blogspot.com...


haaa....smpi2 opis jer..aku trus bkak blog....gembiranya aku sbb masih ade lg blogger yg ingat kt aku...huhuuhu...terharunye.beliau telah memberikan award kepada aku insan yg hina ni...huhuhu.....beliau adalah http://mama-wanadam.blogspot.com/...terima kasih diucapkan kepada beliau....

harini.28 feb 2010...dh seminggu awek aku kt kampung...masih xde lg tanda2 yg dia akan kesini sbb masih tiada peluang pekerjaan kat sini....semakin hari aku semakin rindu kt dia...xpernah lg lh aku berpisan lame2 ngan dia...paling lama pn 4 hari sbb dia g kursus...ni dh kira lame lh ni....waaa...aku rndukn diaa......

1 orang tolong komen:

Keturunan Haji Ali said...

RINDU YEEEE...SABAR LER, SABAR ITU SEPARUH DARI IMAN.
TERIMA KASIH DIATAS UCAPAN TAKZIAH DAN DOA SAUDARA :-)

Post a Comment