v>

Friday, October 23, 2009

sukan persahabatan ADMIN VS TEKNIKAL

hari ni hari jumaat....hari yg sangat baik utk smua umat manusia....hari ni opis aku de wt perlawanan bola tampar ngan bola jaring antara unit pentadbiran+kewangan+ict ( kne campur sbb xckup tenaga pemain) menentang unit teknikal...perlawanan persahabatan utk mengeratkn lagi silaturrahim antara smua pekerja kt tmpt aku....bagus sgt aktiviti mcm ni dijalankn....bila de aktiviti cm ni kteorg bebas bercampur antara org2 bawahan serta pegawai...xde halangan atau protokol utk berbual...hehehe...aku ngan awek aku mewakili unit pentadbiran...aku main bola tampar,awek aku plak main bola jaring...hehehe
sblum main 2...smua org berkumpul utk sarapan pagi beramai2...menu sempoi jer...bihun goreng ngan air sirap....hehehe...lps 2,smua org naik ke padang utk sesi memanaskn badan

smpt lg posing sblum main hehehe

ni ar bos aku Pn su ( baju hijau) ngan kak nani(unit ICT ) bergotng royong utk pam bola..hehehe semangat bekerjasama

pemain2 bola tampar melakukan aktiviti memanaskn badan....nmpk glap jer...sbnrnye bkan nk hujan,tp aku amik gmbr bawah pondok....2 yg nmpk glap jer...hehehe...soriii.....

sebahagian pemain2 bola jaring..start dari kiri yg bju pink 2 cik habsah,baju htam 2 zatil,pink yg tengah 2 lh awek aku ieta (heheh) yg kecik 2 siti dn yg baju biru 2 cik farah...yg kt blakang 2 plak kak nor...yg berdiri hujung 2, baju warna oren....walaupn xjelas,aku nk bgtau gak..yg 2 nme dia ain...dia dh jd puan skrg...so jgn nk ushar eh...hahhaha

tgok ar 2 betapa semangat nye diaorg bermain...klu korang prasan dlm gmbr 2 ade arrow...2 ar awek aku...rajin btul mengejar mengejar bola ( maaflh gmbr2 pemain bola tampar xde sbb aku pn main bola tampar...xde org nk tlg amik kn gmbr..huhuhu)

ni lh awek aku selepas keletihan bermain.xsia2 awek aku main sbb team dia menang.pentadbiran menang bola jaring jer...bola tampar kalah...huhuhu

smpt lg pose sblum berkmpul kt lobi utk sesi amik hadiah...masing2 mke letih jer...stahun skali bersukan..mne xltih..hehe

ha....nk tau ni spe...ni ar kawan aku...slain 2 dia suami kepada pemilik
Uminaz Collections merangkap ayah kepada Khayra Nur Aqilah

smua nye dpt hamper...yg kalah dapat,yg menang pn dapat...selepas sesi penyampaian hamper nk mkn hasil hamper 2...masing2 bersurai dn melakukan aktiviti seperti biasa...

harap2 lain kali de lg lh aktiviti mcm ni wt kt opis aku...hehe best.........

2 orang tolong komen:

Nur Fatihah said...

wow..gambo aku ada gok...
best la ko aken

aken_surf said...

hahaha....klu leh sumbat...aku ltak smua gmbr

Post a Comment