v>

Thursday, October 8, 2009

kne g kursus

assalammualaikum & slm sejahtera kpd smua blogger2....dh lme aku xmenjenguk blog aku ni...rndu plak aku kt korang smua..hehe...urmm...xtau ar pe lg yg nk aku katekn kt cni...mmg aku rndu kt korang...hehehe...malunyeee....pe eh aku nk ckp kt cni eh...aku nk mntak maaf ar kt korang klu de yg tertunggu2 en3 dari aku ni...sbnrnye bkan aku xnk update,tp aku dh ketandusan cerita...kang asyik buat crite yg sme nnti,busan plak korang.......hehe...sbnrnye...harini aku nk kne g kursus kt lancang pahang..kursus ni wajib aku pg...xleh nk tolak....pe yg aku merepek ni....aku sbnrnye nk bgtau yg aku rndu kt awek aku...seminggu aku xdpt jmpe dia...huhuhu....harap2 line tepon de ar kt sne...jgn jadi cm kursus yg aku g aritu...naik giler aku cari line tepon...huhuu,...wei...rindu beb seminggu xdpt jmpe..aritu cti raye dh kne tinggal..lbih kurang seminggu gak...baru je jmpe aku plak nk kne g kursus...lps ni xtau ar pe plak...asyik terpisah jer...huhuhu...aku nk mntak tlg kt korang leh x...hehehe...pe ar aku ni kn..xde ar sbnrnye..kusus ni pnting bg aku...so aku nk korang doakn aku berjaye ye....leh kn...plezz...hahaha...


gmbar amik smlm

gmbar yg paling aku ske

xingat gmbar mse bile...hehe

gmbar mse nk buka pose kt monumen putrajaya

gmbr baru je amik mse g sarapan td

sayang....jgn nakal2 tau...hari khamis dpn kte jmpe ye...rndu sgt2 kt sayang...huhuhuh...sayang ma sgt2...hehehe..ok smua..assalammualaikum..aku dh nk grak ni..ok..kte jmpe lg mggu dpn ye...assalammualaikum

3 orang tolong komen:

nenek™ said...

sweet gmba awex ko kt celah daun tu..mmg ayu2 gitu..dh rndu sakan sgt kawen jela aken oi..ko tu pn dh seswai sgt dh jdi laki org

Cik Zetty said...

hye en aken.
lame xjumpe.
bahahah!
(mcm pnh jumpe laks)
ermm,,
nak wat cne kalu kusus itu penting,
agagaga!
kusus kawen ke????

violetless said...

lawanya kak zita..huhuhuh...meh jadik kakak angkat aku meh...mmg lawa aa kat luar..cayala..heheh...

timaseh la bg aku duit raya..huhuhu

Post a Comment