v>

Tuesday, September 29, 2009

journey to N9

hehe...beraya umah org yg aku xkenal....N9...klu dengar cm dekat je dari umah aku...urm,,...rpenye satu perjalanan yg agak jauh untuk ditempuhi...ni smuanya angkara kwn aku yg dh deal ngan awek dia nk raye kt sane....so pg jelh...klu ikut dlm perancangan,ramai gak yg nk ikut....tp last2 mnit ade yg ade hal plak...so ni jelh wajah2 yg pg


sememangnye hari raye....jalan mmg lengang giler ar...mungkin sbb ramai yg blik kg atau ramai yg dh baklik pekan...tgok ar suasana sepanjang perjalanan aku ni

lengang giler...bila masuk kawasan kg,barulh nmpk 2 ,3 ketul knderaan...dlm perjalanan 2 aku terpandang ar satu rumah...xtaulh samaada berpenghuni atau x...tp aku btu2 berminat dgn rumah ni...



nmpk unik...klu aku de duit...mmg aku bli jer umah ni....ntahlh...knp aku bleh berminat...tp aku mmg nmpk yh rumah ni tersgt2 cantik...

selain 2 ade gak kate2 yg tertampal kt celah2 bukit seperti ni

ade 2 aku ternmpk ayat2 yg sme di letakkn di satu kawasan lapang...ntahlh..aku rase mcm xde makne je dia ltak kt ctu...tp..pe2 je lh...mngkin de sbb dia ltak smua 2 kt kwsn2 tersebut...sori ar xde pic psl 2 sbb...xsmpt nk amik gmbr...dh dkat 2 jam...barulh smpi ke destinasi yg kwn aku nk tujui...bkan aku ye..sbb aku de destinasi lain...hehehe

smpilh ke rumah awek kwn aku ni....ni ar awek dia....klu ikutkn.xnk aku ltak gmbr dia ni...hehehe...gurau je beb...pe2 semoga hubungan korang berpanjangan

ni mse baru lps mkn nasi...kenyang giler....
dh mkn 2..g plak umah sepupu awek dia...ni btul2 jd menantu ni..hahaha

pas2 smpilh giliran aku pnye destinasi plak...ke jeram toi...

yes...kteorang ke jeram toi utk bermandi manda...hahaha...skenye aku...

lihatlh antara wajah2 anak kecil yg mcm xpenah g mandi air terjun...hahaha...


sbnrnye byk lg gmbr yg aku amik...tp smuanye sensor...bahaya utk tatapan pompuan..hahahalme gak kteorg berendam..dari kul 4 lbih smpi kat kul 7...pas2 g lpak kt nilai plak..g mkn sblum blik kerumah masing2
maaflh klu repekkn aku membosankn korang ye....skrg ni tgh mood raye..tp kne kje lh plak...hahaha...slmt hari raya

3 orang tolong komen:

nenek™ said...

ala..nk suh ko kem slm kt bakal mak mertua aku..ahaks!!

aken_surf said...

org sne ke???xkn x g raye sne kot..hehehe

qasehlaura said...

kim salam ngan baju putih yang duk belakang lam ketew 2..hehehhe.....

Post a Comment