v>

Tuesday, August 18, 2009

mandi hujan skali lg

mndi hujan lg......

sbnrnye bkan nk mndi hujan pn...cadangnye nk g kajang..g anta repair tepon awek aku...tp bila aku smpi umah awek aku ni..hujan dh start nk trun...maklum lh..aku ni xde krete,motor je yg aku ade...huhuhu...igt nk tggu hajn berenti..tggu punye tunggu dh dkt kul 8...hujan still xberenti2 lg....aku pn tanye awek aku..nk g mandi hujan x....dia ckp ok jer...dh dia ckp ok...aku pn pe lg...start je lh motor 2...trime ni dh xpk nk g kajang lg..nk g cari kdai mkn...prut ni lapar giler rasenye...round2 kt bangi...smua kdai mkn penuh...mne plak nk g ni....last skali g PKNS bangi...kt dlm 2 ade kdai mkn...skali kdai 2 pn pnuh...last skali aku g Mc'D jer...btul2 sblh bangunan PKNS 2...parking kt PKNS pas2 jalan kaki sambil berpayung ngan awek aku...dh xpakai daun pisang lg...sbb dh moden...hehehe...romantik rsenye...aku order ayam greng awek aku mkn double cheese...lps mkn 2 kteorg trus blik...sbb awek aku nk kne kmas kain baju...sbb esok ( arini ) dia nk kne g sabah...ade kje kt sne...flight dia kul 5 so dlm kul 3 dia akn meninggalkn aku smpi hari khamis...klu aku nk jmpe dia pn...hari khamis mlm ar...2pn klu dia xltih...klu ltih alamatnye...makin xtertahan lh rndu aku ni...huhuhu..i gonna miss u sayang...huhuhhu
ni lh pekerje 4time kt stesen shell bangi...sungguh bergaya awek aku mengisi minyak hehehe
sempat aku menyelitkn wajah aku ni sambil menganggu awek aku mengisi minyak..

dh siap isi minyak...isi rm 4 jer...leh tahan smpi esok...

ni lh pemandangan jln raye semasa hjan....gmbr xclere sbb tangkap mse bwk motor
hanya ni lh yg dpt di coretkn sebelum awek aku berangkat ke sabah...korang smua doakn lh yg awek aku ni akan slam pergi ngan balik....
sayang...hati2 ye kt sane nanti....
i gonna mis u sayang.....
jumpa hari khamis nanti ye.....

6 orang tolong komen:

.:fifi:. said...

huhuuuhu romantika

ema said...

yeah ko da single.. blh mnjadik scandalous...hahhahah

aku gurau jer.. hope aawek ko slmat pg n smlmat pulang okk..

:-)

Unknown said...

ngehehe..

sian awek ko..kene isik minyak..
ko taw amek gmbo aje.. hek3

Amal said...

kejiwangan ah ko aken...
*aken dgn caley mmg jiwang*

weh ko kat bangi???

lucky said...

hee.. swittt.. :P
jgn nkal2 time awek xde tu.. lol..

Nur Fatihah said...

erm.... ramai nyer awexs mengomen... best ni... :))

Post a Comment