v>

Thursday, June 11, 2009

sory 2 all bloggers

maaaflh klu smlm aku dh menyusahkn korang ckit utk membuka blog aku ni....aku dh mula muak...bkan muak utk merepek,tp muak dgn segelintir org yg xmemahami ape itu dunia blogger...aku xpernah memakse sesiapa pn utk bace blog aku...klu xsuke, xpe xyh bace...klu ade yg xpuas hati bgtau je...kotak komen 2 terbuka utk smua org...aku xsmpi hati nk hapuskn blog aku ni...aku syg kt korang smua...dari sini aku leh mengenali ramai org..aku rse rugi klu aku xteruskn...tp klu terlalu memakse,aku akn delete je blog ni...biar ia hilang utk slama2nye didlm dunia blogger...aku btul2 kecewa...tp kekecewaan aku ni msih bleh aku tanggung...aku akn bertahan slama mane yg aku mampu...aku akn memperjuangkn blog aku ni...klu xmampu...aku akn ucapkt slmt tgl kt dunia blogger....wt mase ni aku masih sayang kt korang....jd aku akn cuba lg utk bertahan...jika aku delete blog ni,bkan bermaksud aku xsyg korang..tp..aku dh xmampu utk bertahan...thanks 4 u all bloggers

i love u all bloggers in the world

13 orang tolong komen:

Cik Q said...

asal nie....?
aku memule bengang gak semalam xleh bukak blog ko..
x sempat nak bace entry terbar ko 2..
ko patut ne la wat bodoh jer..bia r apew owang nak kate..
nie la dunia blogging...xpayah nak touching...nie blog ko..suke ati ko la....aku tahu camne perasaan ko...bukan ko sowang jer akan rase camnie..tapi tramai lagi tau blogger lagi yang penah terkene n rase cam ko nie...

aken_surf said...

xde ar klu aku yg kne aku xksah...ni smpi melalui angin...pdih ar...klu dpn2,mmg aku still ok...thaks ar atas sokongan ko kt aku

Unknown said...

aiseh bro...sakit otak gua memikirkan camne nak buat lu invite gua g blog lu...rupanya temporary je...ape crit nie bro...buat ape nak kisah pasal ckp2 orang...nie kan maya je...bkn kita usik teloq depa pun..kalo depa terasa lantak pi la...sapa mkn cili dia rasa pedas tp sapa minum coke dia rasa sedap la kan...ahahah....yang penting lu satisfied n puas dgn ape yg lu bikin....lagipun LIFE IS A RISK carnal....blood in blood out..orale!

aken_surf said...

k ar...aku cube bertahan selagi boleh

Unknown said...

aku pna kene bro..ko xya la risau..wat bodo jer..huhu~
smile until u can smile.. :-)

Cik Q said...

http://storykamikaze.blogspot.com/
nie blog budak opis aku...lau kau nak tahu..diew selalu jer kene kutuk...kat kotak chat blog die...pai tahap yang melampau..tapi aku ngok die ready jer...banyak cari kt nak insafkan owang cam2...so jgn la cepat putus asa....

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

em jgn sedey2 k..biarkan je apa owg nk ngutuk..yg kutuk n menykong still ramai lg wokeii..be strong..jgn delete..rugi..sentimental value di masa hadapan ni taw..hehe..coz apa yg kita coretkan..everything is here..:)

aken_surf said...

trima kasih...korang ar kawan2 aku

cAndLe iN tHe wiNd.. said...

wut happen??sape kutuk?? nak kena la tu.. xkn nk bloggin pon kne kutuk..haiyoks! bkn kacau idup org pon..huh~

aken_surf said...

xtau ar...mulut org,kte mne leh tutup

izansalleh® said...

chill lahhh...
=)

tomato said...

kenape???kenape perlu begitu??? peduli kan ap orng kate..kite ttp blogger...idop blogger...wah...terlebih suda..

.:fifi:. said...

owh tdak..ingatkn ku sorg je yg kne...upenye rmi lg yg kne...
bab tuh arh ku tukar bout me tuh..
br tukar tdik...
ad yg ckp gedik arh cte sal prob kat blog..nk expose la wut so ever la..
ak xphm np dorg pk sengket gtu...
dorg xtau pe dunia blog..
urm tension owh...

Post a Comment