v>

Monday, June 1, 2009

semangat baru

pg ni aku msih lg xdpt mood nk kje...urmm...mood cuti msih kuat dlm kpala aku....nk tdo..nk jln2...nk lpk2...hahaha....bngun pg td rse cm arini hari mnggu je..hahaha...bersiap nk g kje pn cam siput...lembab jer....aku btul2 xde motivasi time 2...tp teringat kt awek aku...harini dia kje...ye yehh...dpt jmpe dia...hahaha mengada2 kn.cam bdak2 jer hahaha...bile pk cam2 baru lbih bersemangat hehe..harini bulan baru...nk wt azam baru ar.....aku nk wt segala2nye yg terbaik utk bulan ni....xnk mls2 lg...kn elok mcm 2..harap2 blan ni aku dpt smpn lbih sikit duit....memanjang abis je duit ni...urmm...xtaulh...aku ni boros sgt ke???cube bajek2 ar...tgok brape byk yg bleh aku smpn...sllunye dpt RM 200 jer..hrp2 blan ni lbih dari 2...amin...mcm bace doa plak...harini besday ex aku...urmm xtau ar ape yg dia wt skrg...aku smpt ucp slmt hari lahir,tp...pkai msg je ar....nk call.mmg dia xkn angkt pnye...msg 2 ntah bace ke x...silap2 nmpk je no aku,trus je delete...xpelh...nk wtcmne kn...org dh bnci....akupn skrg hppy ngan awek aku ni...nk pk psl dia wt ape kn...ntah2 tiap2 hari dia slhkn aku...awek aku skrg ni...hari2 syg kt aku..hehehe...jgn jeles...tp...hari khamis ni, kluawek aku dpt cuti,awek aku nk blik kg lg....hahaha...aku ditinggalkn lg.huhuhu..ade knduri kahwin....so hari cuti aku sabtu & ahad akn terasa sepi lg........sabar je lh...

2 orang tolong komen:

T.O.P.E.X said...

haha lek2 dah.
kata semangat baru =P

qasehlaura said...

la...mane pic awek???

Post a Comment