v>

Friday, May 29, 2009

aneh???

slps slt jumaat td...aku trase ade sesuatu yg plik berlaku kt aku.aku mmg tergamam bila mengetahuinye...aneh ...mmg aneh...cmne ia bleh terjadi kt aku...ltih aku memikirknnye... xsangka bende ni berlaku kt aku...aku mmg xpernah terpikir tentang nye....dari pg td ia berlaku....selepas solat jumaat baru aku.....aku.....aku....menyedarinye...aku mengharapkn tiada sesiapa yg menyedarinye.....ni smua akibat terlalu lama cuti....haaaa.....aku xsabar nk tggu waktu balik nih....aku xnak terkantoi....aku malu....aku btul2 xsangka...yg aku telah memakai stokin lain2...kanan stokin lain,kiri stokin lain...warna black ngan blue black....corak pn lain2....camne aku leh careless ni....huhuhu....ni kali kedua aku trima mslh drpd stokin....pg td aku main amik je..nk cpt pnye psl....sdah2 aku gak yg ssah
huhuhu.....aku xleh trima hakikat yg aku tlah pkai stokin lain2....

3 orang tolong komen:

Unknown said...

ahahaha.. semoga ia terjadi lagi. ku nantikan entri "tragedi stokin part 3"!

ekeke.. xD

CikMomo said...

ahahahha kite penahh jep kne cmni..
malu ouhhh~~~ ahaahaha XD

Anonymous said...

URM....xthu lah...

Post a Comment