v>

Friday, June 5, 2009

merepek psl hantu...

penanggal...knp eh tibe2 aku nk citer pasal antu nih....ni mungkin sbb smlm aku de ar tgok citer melayu tv 3...ape eh nme dia,aku lpe ar...jp..aku tgh pikir nih...(5 minit kemudian)...aku xtau ar...nnti jp..aku g tnye org...aku msg awek aku je ar...tnye dia..msti dia tau pnye...aduss...lmbtnye reply msg....aku nk cpt nih...haaa...dh dpt...citer keliwon...ssh sgt nk igt...kdekut nme tull lh..sbnrnye aku xtau ar sgt psl penanngal ni...ni aku citer ikut ape yg aku tau ar...penanggal ni org...org yg menuntut ilmu hitam untuk sntiasa kelihatan muda..(agaknyelh)..penanggal ni cume ade kepala dan isi perut jer...terbang merayap2 mencari mangsa...eee...gelii siot...dia suke mkn uri ngan darah org yg baru bersalin...perasan x,klu dulu2..sllunye kwsan kmpng ar...org akn tanam uri ( aku pn xtau uri 2 ape,korang tanye org eh ) kt depan umah pas 2 letak pelita kt kawasan 2...tujuannye utk jgn bagi penanggal mkn uri 2...klu dia dtg dkat nnti usus dia terbakar ar(agaknyelh)..aku pernah nmpak ar mase aku kcik2 dulu...aku ni kn org kmpung...xtau skrg ni ade x aktiviti mcm 2...
org kate klu nk kenekn penanggal ni senang jer...korang terbalik kn badan dia mase penanggal ni kuar merayap...nnti bila dia blik nnti dia akn smbung badan dia blik....dia xsedar yg bdan ngan kpala dia terbalik...esok nnti org akn tau ar spe yg jd penanggal...xpn korang sorokkn badan dia kt mne2 tmpt...biar dia merayau2 cari badan dia...bila smpi waktu siang nnti dia akn mati....baru padan muka dia....dulu bapak aku penah cerita kt aku...penanggal yg xjmpe badan dia akn bertukar menjadi polong(bola2 api...bukan bola2 api acik spin ngan nana tau )...klu korang jmpe polong ni plak...korang tunjuk ke arah polong tu smbil menjerit kuat2...nnti polong 2 akn rebah ke bumi...2 bg yg berani ar,klu korang penakut,baik korang lari laju2 blik ke rumah..xpn purak2 pengsan kt situ...hahaha...2 je ar yg aku tau psl mahluk ni...klu slh maafkn aku ye...aku cerita ikut pe yg aku tau jer...hehehe

moral of the story : jgn ar skali2 menuntut ilmu hitam (ilmu larangan) kerana ia salah disisi agama islam...lg pn dia akn menyusahkn korang gak nnti...percayalah

6 orang tolong komen:

lucky said...

huuu.. gerun2.. tp cm plek..
klu org kmpung tu xnk kasi mkn uri..
asl g tnam kt lua umah lak..?
smpan la dlm umah siap2.. huu... juz curious... :)

@Ra^Da PiNko StoRy said...

haaa..ni aku x gemo ni...hantu2 ni...adeh la....takottt....namo la...

aken_surf said...

ntah ar...sbhgian organ manusia muslim kn perlu di kuburkn...ntah ar aku xpasti..hehehe

hanilopiplopz said...

takut nk masuk toilet da nihh!! ahahaha

clarabella said...

mknanye..waktu tu klape die terbang tu,,kat badan die xda kepala la??or die ade due bijik kepala??hah???dhtu kat badan die tu xdarah ke,mase kpale die tu kuar jaln2???maaf sokla agk bodoh..tp sies tatau neh..

aken_surf said...

dh kpala dia terbang...maknenye xde kpala ar kt bdn dia...psl darh 2 mungkin xde kot..klu ade nnti snang ar kantoi...hehehe

Post a Comment