v>

Friday, June 5, 2009

aku kne tag lg

hahaha aku kne tg lg...kali ni dari niesa_tas
adess....baru nak releks2...dah kena jwb tag..adushhh... trimass ye cik niesa_tas klu xde tag ni,aku pn dh xtau nk wt en3 ape lg...hehehe...nmpk nye cuti aku mmgu ni, kne ar wt kje skolh plak.... hahaa

hi-5
1) "5" nama timangan anda.....
abang-name ni ade kt umah je...aku kn anak sulung
pian-
ni nme aku time aku lpk kt perumahan aku...ni kire nme tetap aku ar
botak-
ni nme aku mse lpk kt umah bujang...dia org pnggil aku botak coz mse skolh dlu aku ske botakkn kpale...
along-
ni nme aku waktu aku mle bercoupe ngan awek aku...heheheaku along dia angah
sayang-
ni ar nme time nk mnje2 ngan awek aku...ahaks..

2) "5" sifat/tabiat buruk.....
tid0-aku ni jenis tido mati ngan lasak.kuat guling2..nasib ar sesape yg tido sebelah aku...tp klu tido umah org,aku jd baik ckit..mungkin sbb malu kot

cpt risau-aku ni jenis cepat risau ar...trutama kt org yg aku syg...cm fmly aku ngan awek aku
berangan-ni sllu aku wt time aku dh xde bende nk wt
degil-ni mmg sifat semula jd aku
cerewet- aku mmg cerewet ckit...sllu nye bab makan ar..aku xmkn sayur..hehehe

3) "5" makanan favourite..
cikedis-aku mmg hantu cikedis sejak dari bangku skolh lg..hahaha

mknan greng pedas-aku ske klu org 2 msk pedas2..klu xpedas mmg aku xminat
cheese cake-aku mmg hantu cheese cake..cake lain aku xbrape minat
coklat-aku ske coklat cadbury jer sbb dia manis
nasi- ni mknan wajib nih...sehari kne skali mkn..klu x aku leh menggigil

4)"5" subjek pelajaran paling suka..
prinsip akaun- setiap kali cikgu 2 masuk dia suruh aku kluar klas..so xpayah belajar
bahasa melayu-ni kne blajar sbb klu xlulus nnti gagal SPM
matematik-aku suke aktiviti kira2...pandainye, x ar..
sains-aku ni dulu minat menyelidik, tp tgok cikgu yg mengajar,aku jd menyampah
agama islam-ni aku btul2 minat,sbb aku nk tau ape yg btul ddan ape yg slah

5)"5" benda wajib dalam purse....
duit
-sklu xde duit nk wt pe2 pn malas huhu.. aku akan merana kalau x de duit o0oo
kadpengenalan-
aku ni dah jenis ske merayap mln..klu xde i/c mampos aku
lesen-ni pn sme penting ngan i/c gak

sikat-hahaha...sje je bwk..aku pn mne pnh sikat rmbut..cme stanby utk majlis2 rasmi..
kad ATM-haa...ni ar sumber duit aku..klu xbwk,mne aku nk cekau duit

6) "5" topik yang biasa di bual bersama pasangan/teman....
merepek..aku ni ske merepek so tajuk perbualan aku 2 mcm2
merepek...

merepek...
merepek...
merepek...

7) "5" MANGSA TAG..
spe eh aku nk bg tag ni...jeng...jeng...jeng...

1 - http://princesscerryberry.blogspot.com/
2 - http://sweetlolitasara.blogspot.com/
3 - http://ayoung86.blogspot.com/
4 - http://itugadis.blogspot.com/
5 - http://asnacute.blogspot.com/

0 orang tolong komen:

Post a Comment