v>

Thursday, June 18, 2009

bosan...bosan...bosan...bosan...

mengantuk dan bosan .....2 yg asyik muncul dlm diri aku sepanjang minggu ni...aku bosan dgn kehidupan aku ni....ntahlh...aku dh xtau mcm mane lg nk mengatasi mslh aku ni....stiap hari ade je perkara yg membosankn muncul dlm hidup aku...xbleh ke dia muncul kt orng lain ke??...aku igtkn,bila hilang satu mslh,dh xmncul lg mslh...ni x...bertimbun2 lg mslh yg dtg...urmm....mengeluh je lh yg bleh aku buat...bila bosan ni aku mula ar terpikir nk merempit balik...campur ngan budak2 setan....bg aku diaorg lbih memahami aku...aku rse,dunia aku ni bkan utk org2 yg pndai2....aku sesuai ddk dgn org yg low class...sbb dia org lg bagus drpd org2 lain...lbih memahami mslh org2 mcm aku ni....enjoi sepanjang mase...smua mslh bleh dilupakan....aku dulu2,xde pn mslh yg datang,cuma kekurangan duit jer...mne x nye...enjoi je memanjang...tp skrg ni,duit ade...tp aku xde kehidupan...hidup aku kosong...yg penuh,cumalh masalah..masalah...masalah...aku dh mula bosan...argh....aku betul2 tertekan skrg ni...aku mmg dh xtau nk wt ape lg....ape lg yg aku leh buat utk wt aku hppy sllu....aku ni dh jd manusia hipokrit yg hidup dlm dunia disneyland tp sbnrnye aku cme layak hidup kt dunia vampire...dunia yg penuh kekejaman tp menggembirakan.....argh....aku mmg xlayk utk dgr lagu2 R&B sbb dunia aku adlh indie & alternatif rock....aku org kasar yg xmempunyai kesopanan....bosan,hampeh,si%L,nk mampos,aku mmg xlayak nk hdup hppy ker...cuba korang bgtau aku...aku ni truk sgt ke???aku ni ....argh...dh ar...lg byk aku tulis,lg byk kate2 kasar yg akn kuar...
k........
trima kasih

5 orang tolong komen:

sciatic said...

hoik3..
ap ko nie hah??
lex la..
smua org ad maslah owh..ak pon..
huuhuhu..
bydwy,,
better jd dri sendri..
jgn cbe jd dri org len..
huhu
n....
jgn brubah ats kehendak org len..
nnt xd life snirik owh..
miserable owh..

syafawani said...

i'm having quite num of prob rite now too..sesama la selesaikan pelan2 masalah masing2 okeh!usah ribut2..hehe

lucky said...

woo.. ilex2..
huu..
tenang2..
sume org de prob..
sume org kdg2 ase cm nk gle..
juz settle slow2..
lme2 ok la tu.. k..

aken_surf said...

tp aku btul2 rse tertekan skrg ni...ble settel..muncul lg...naik pitam aku nk selesaikn

Fuzzy Rizal Aris said...

apa kata gi berjogging, takpon aerobics, sure tak bosan...aku lagi bosan...xde kerja lagi...tapi still enjoy my time being a penganggur...problems? life is never easy, but that what makes our lives alive!

Post a Comment