v>

Wednesday, June 3, 2009

blackout pnye pasal

pg ni aku sdih giler ar...aku smpi je tmpt kje,aku tgok glap jer.rupe2nye opis aku blackout....aku sdih ni bkan sbb blackout tp psl awek aku...dia meninggalkn aku pg2 lg....aku pnye ar terkejar2 nk dtg kje awl semata2 nk jmpe dia...mmg aku ngan dia satu opis tp....time pg ni je leh dpt jmpe dia...lps 2 dh xleh ar sbb dia pn dh sibuk,pas 2 org pn dh ramai....sllu dia tggu aku,tp disebabkn blackout,dia meninggalkn aku cm2 ajer....urmmm.....sedih giler tau...xbermakne aku dtg awl2 hari ni...aku pnye ar meredah lampu merah..cilok sane sini...semate2 nk amik mase 15 minit stiap pg utk jmpe dia...tp dia leh wt aku cmni....klu aku terkorban kt jln raya hari ni,mmg sia2 je ar pengorbanan aku ( mcm askar ar plak hahaha )....sllu dia sudi tggu aku...adakah disebabkan lapar dia sanggup melupakn aku.....disebabkn kesedihan ni aku telah menghisap rokok berbatang2 utk releks kn blik hati aku ni....tp xjalan...aku rase cam aku yg nk jalan...ye ar dh terang2 " rokok membahayakn kesihatan " lg mau isap okok...urmm...xtaulh...

8 orang tolong komen:

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.gf anda kuat merajuk ek

+MisZ NuRuL+ said...

sabo jep la ehh??haha

neway,,ROKOK tuh amatlah mmbhyekn oke???agagaggaga =PPPP

Anonymous said...

xlah.. aken yg kuat mrajuk.awek dia cool je..

Anonymous said...

dh ckp dh.. mrokok tu bhy.. tp nk isap jgk.. urmm xthulah..

qasehlaura said...

bengangnyer aku lau jadi ko...aku pnah gak kene camni kat balak aku dulu...aku balas dendam jer balik..biase r aku nie memang kejam..

@Ra^Da PiNko StoRy said...

blackout yer...muahaha~~

nenek™ said...

xphm la cte ko ni bro..pe punca awek ko xtggu ko pgi tu..huhuhu..cpt la gtau..aku ske gosip ni..spe qasehlaura tu?kakak ko ke

CaPiQa said...

aduiyai.. rilek la incik..

bukan hati saja mau jaga taw. perut pun mesti mau jaga maa..

haha.. xD

Post a Comment