v>

Monday, May 25, 2009

kakak ku di serang???

ni ar kakak aku...bkan kakak btul ar...cme kakak 1 tmpt kje....nme dia kak tusi...dia ni baik gak ngan aku...rajin borak2 ngan aku...byk modal dia nk bercerita...sllunye dia akn bercerita tentang ank2 dia yg manja 2....harini dia diserang oleh satu mahluk yg makin mengganas di tmpt kje aku...baru2 ni sekor drpdnye telah ditembak mati oleh pihak perhilitan akibat terlalu ganas...nk tau kakak aku diserang ape???...beliau telah diserang oleh seekor beruk....ceritanya bermula pada tgh ari td...aku xtau nk cerita dgn tepat sbb aku xde mse kejadian 2...kak tusi sndri yg cerita kt aku....mcm ni ceritanya....lps je waktu rehat tadi...kak tusi trus memulakan kerjanye seperti biasa iaitu menjawab panggilan talifon...ketika itu beliau sedang mkn keropok sambil berbual dengan kak yati ( salah seorang staff tmpt aku )...beliau terlampau asyik berbual sehinggakan tidak menyedari seekor beruk telah menghampirinye untuk mengambil keropok yg beliau tgh makan....beruk itu dengan spontan dan rakus merampas keropok kak tusi dan mengejar beliau...aku rase time 2 mesti kelakar ngan kesian kn...hehehe...kak tusi trus melarikan diri kerana takut akn diserang oleh beruk yg ganas itu....akhirnya kak tusi telah diselamatkn oleh salah seorang staff sementara kt tmpt aku ( kamarul )...budak 2 trus menghalau beruk 2.badan bdak 2 dh lh besar sehingga menampakkn ketakutan diwajah beruk tersebut....kerana terlampau takut beruk 2 trus je blah dengan keropok kak tusi ( tp aku raser mesti beruk 2 terasa gmbira kerana dpt keropok..hahaha )......kemudian kak tusi pn menyambung semula tugasnya....waktu aku smpi 2 kak tusi trus bercerita kat aku...masih jelas lg ketakutan di wajah kak tusi ketika itu.... aku jd kesian dgn kak tusi...xpasal2 jd mangsa beruk
kesian kt kak tusi......

2 orang tolong komen:

CaPiQa said...

uuu, saya juga takut dengan beruk.

*tatot! lariii~~~*

err, tapi kasihan juga sama beruk itu. ekeke.. xD

annamelisa said...

eh,kt sane ader beruk ke?dok tau pong.ei,tkutnye.pasni kalo nk makn pandang kiri kanan dluw.rasenye kat tmpat ko ari2 ader bekalkn makanan tuk staff n student.agaknye beruk tu lapo sngt sebab tak bfast kut.So,dapat kopok pun kire oraitla.hehe, kim salam kat kak tusi ek..suwuh die makan lek lok pasni

Post a Comment