urmm...harini dh raye ke empat...orang sibuk beraya lagi tapi aku dh start kerja...kenapalah aku tak mohon cuti je arini..huhuhhu..aku tak mohon cuti bukan ar sebab aku xde cuti tapi sebab aku xde geng nak g kuar beraye...kawan 2 aku semuanye beraye belah mentua diaorang...tinggallah aku yang single ni beraya di tanah yang gersang....hadus...bosan giler aku rase raya tahun ni....tak macam tahun lepas...tahun ni,baju melayu pn aku tak sempat nak pakai...tue tandanya aku xsempat nak solat hari raya....bukan ar sebab aku malas tapi..cermin mata aku patah....ni disebabkan kelasakkan aku semasa tidur...sepanjang raya pertama tue aku tercari2 cermin mata lama aku...nk g buat baru memang xde ar...mane de kedai yang bukak....arghh....bosan2...raye kedua aku mengisi masa dengan tercari2 rumah mangsa untuk beraya tapi hanya satu rumah je yang aku tamui...ok ar tue...nnti aorg cakap aku xberaya pulak kan...kira ok ar satu rumah dari xde rumah langsung :P ...raye ketiga adalah hari yang mengembirakan...tp bukan kat aku,kat member aku,,aku hanya tumpang gembira..ni sebab isteri dia selamat melahirkan anak lelaki jam 4.25 petang...tahniah diucapkan kepada mohd nor dan ayu...pe lah awek aku tengah wat mase ni eh...mesti tengah membuta lagi ni...semua org rasenye tengah sedap membuta sebeb pagi ni hujan kat area bangi ni...aku je yang bersemangat untuk bekerja walaupun dalam hati ni ade niat untuk mengular...hahahaha.aku nk ucapkan terima kasih ar kat cik violet sebab sudi ar teman aku mase raye...teman msg je wei...haha..aku dah anggp dia ni cam adik aku jer...thank ya...wlaupun aku dah rase agak terlewat...aku nak memohon segala kemaafan yang telah aku lakukan samaada sedar ataupun tak sedar sepanjang aku memblogging kat sini...selamat hari raya dan bergembiralah...hati2 dalam perjalanan bagi yang beraya jauh2 tue ye...bai....
Monday, September 13, 2010
Sunday, July 25, 2010
kembali dengan colelat tora
wah..sudah lama aku tak menaip kat dalam blog ni...huhuu...kesibukkan yang aku alami mengalahkan perdana menteri yang sibuk kehulur dan kehilir mencari bantuan untuk negara...lagi sibuk dari askar2 yang berperang dengan mahluk2 asing di planet...huhu...mengarut aku sudah muncil dalam fikiran aku...mungkin disebabkan kesakitan yang aku alami...semalam aku kemalangan lagi..tidak seteruk kemalangan yang lalu...tapi kali ni lagi sakit...aku telah dilanggar semasa memberhentikan motor aku di tepi jalan berdekatan ofis aku..punca aku berhenti adalah sebab aku tertinggal sesuatu di ofis aku dan aku bercadang untuk pusing balik ke ofis aku...baru aku nak mencadangkan dalam kepala otak aku...satu motor jenama HONDA berkelajuan 70 cc telah melanggar aku dari belakang tp tak kena belakang motor aku,tapi kena belakang betis aku...adus...rase cam nak tercabut kaki aku ni...huhu...bila aku tgok orang yang langgar tu,cam xsampai hati pulak nak PAW.cam muka budak baik2 je..klu MAT REMPIT ,mesti xpakai motor tu punye..hehe..aku tanye budak tu...kenapa boleh langgar aku...dia jawab aku berhenti mengejut...aku pn pelik gak,sebab mase aku berhenti tu...aku sempat membakar rokok sebatang...adakan pergerakkan aku sepantas The Flash...huhuh...moto aku cuma tempat pijak belakang je patah...budak 2...dengan keadaan motor yang sama umur ngan aku..tercabut lampu depan motor budak 2...so aku membuat kesimpulan yang sama2 salah...jadi pe lagi...settle sendiri ar...huhuu...harini...betis kanan aku dah sama besar ngan peha aku...huhuu...macam kaki gajah...hahaha
