v>

Monday, April 19, 2010

mak aku dh balik umah

alhamdulillah...mak aku dh kuar hospital hari sabtu petang...walaupn nmpak termengah2 akibat asma..mak aku dh beransur pulih....kali ni...lg banyaklah ubat yang perlu mak aku mkn...sbb mak aku dh ade tanda2 darah tinggi,lebih gula dalam darah,paru2 berkuman...sian mak aku...terpakse menanggung smua ni...semoga mak cepat sembuh ye....

7 orang tolong komen:

ILA HonEyBuNNy said...

Semoga mak cepat sembuh ya..amin...

aken_surf said...

TQ...semoga semua orang sihat2 selalu

Izan Ishak said...

semoga mak cepat sembuh...!
**tiba2 rindu kat mak saya juga...

aken_surf said...

aminn...g ar call mak awak..hehehe

violetless said...

sekarang camna??da ok lom??

baik ko bagi menantu kat mak ko cepat2...leh jaga mak ko...

cepat2 kawen weh..

Cik Areja said...

Insyaallah.. semoga mak aken sihat.. doa byk2 ye.. ujian dr Allah taala.. :) bykkan bersabar :)

aken_surf said...

mak aku dh beransur2 ok...tq sbb smua sudi mendoakan kesihatan mak aku...TQ smua

Post a Comment