v>

Friday, December 4, 2009

gunting terbungkus


today is so suwey...tiu na sing......urmm...geram giler...xpndai tutp mlut.meh aku tlg tutupkn...klu xnk...g telan round up....senang ckit...hdup menyusahkan org xgne beb...sndri ade kain...pandai pakai..pandai ar basuh...aku pnye kain...aku basuh sndri...aku xmntak tolong korang pn tolong basuhkn...yang korang cbuk2 nk usik kain aku 2 apesal.....pandai2 aku lh....knp??? korang rajin sangat ar.klu rajin sgt...korang cari ar kain lain.cari org yg ske org usik...aku bkannye artis..xperlu nk cbuk2..aku xlapar ngan cerita murah2 ni..lain kli ,aku xnk sesape sntuh kain aku ni...klu bnda baik 2 aku xksah ar..ni dh menyusahkn,,,ni yg aku panas ni....adusss....ni bleh bikin gaduh ni beb...aku nk lpak lme beb...jgan smpi aku amik tindak kn drastik.......

6 orang tolong komen:

+betterSINGLE+ said...

haiyo knpe beb??
anonymous kcu blog ke beb??
wat bdow jer kat org yg dengki ngn ko tuh..
org bsuk mmg mcm tuh..
ingt..
what goes around comes around..
ap yg bwat tu nnt kne kat de blk..
bia masa dan keadaan yg menentukan semua..

aken_surf said...

tq ar ar sbb menyokong aku....klu anonymous 2 aku leh than ar lg sbb aku xtau spe...ni aku tau spe...2 yg panas 2...

Nur Fatihah said...

haiyOOoooO!!!!
marah nampak...
saboo bro aken...
moga ada sinar keinsafan pada insan yg ko maki tue...
Insya Allah....

violetless said...

wat happening??wat ??

hahah..asal ko ni panas2 je nih...jgn panas weh...lama ko tak kontek aku...

Anonymous said...

org2 tuh mmg bodoh!!!!

aken_surf said...

violetless mmg tgh panas ni...mndi pkai ais pn xtentu leh cool...aku bkan xnk kontek...tgok ko bz jer...

spe Anonymous ni?...mmg bgus sbb menyokong kemarahan ku ini..hehehe

Post a Comment