v>

Monday, August 3, 2009

Tag!
Di tag oleh squesha

1. Bekas Kekasih Saya Adalah
seorang pempuan yg trus hilang dari pandangan aku

2. Lagu Yang Sedang Saya Dengar
greenday-misery

3. Mungkin Saya Patut
pergi bermain snooker dgn en satann

4. Saya Suka
berkepit ngan awek aku

5. Sahabat Baik Saya
jannatun naim...my best fren

6. Saya Tak Faham
cmne aku leh abiskn duit gaji aku dgn cepat

7. Saya Kehilangan
mase utk memblogging sbb byk kje

8. Ramai Yang Kata
saya seorang yang skema

9. Makna Nama
debu tg beterbangan

10. Cinta Itu
best & sadis

11. Di Suatu Tempat, Seorang Sedang
melepaskn hajat

12. Saya Akan Cuba
bekerja dgn lbih gigih utk simpan duit byk2

13. Ayat Selamanya Bermaksud
smpi bila2

14. Telefon Bimbit Saya
entah ar..nokia kuno n-gage qd

15. Bila Bangun Dari Tidur
amik mse beberapa minit utk tido semula..hehe

16. Saya Paling Meluat
org yg mempergunakn org lain utk dijadikn bahan ketawa & joke yg berulang2

17. Pesta / Parti Adalah
aku ske...tp..parti2 yg sempoi2 je ar

18. Haiwan Yang Paling Comel Pernah Saya Temui Adalah
berudu

19. Peringkat Umur Yang Menyeronokkan
remaja sbb time ni smua bnde rse nk buat

20. Hari Ini
aku xbuat kje..mengular je

21. Malam Ini
tido awl sbb xnk sakit hati

22. Esok Pula Saya Akan
kerja...kerja...kerja...

23. Saya Betul-Betul Inginkan
duit yg banyak

24. Ketika Melihat Wajah Anda Di Cermin Pagi Ini
bile ar aku nk g gunting rambut

25. Pusat Beli-Belah / Arked Permainan
best sbb aku mengidamkn kereta kontrol yg pakai minyak...

26. Makanan Barat / Jepun
ntah arrr..

27. Bilik Gelap / Terang
gelap...

28. Ayat Terakhir Saya Katakan Pada Seseorang
gud nite mama...luv u..jmpe esk ye

29. Anda Ingin Tag
spe2 je ar..klu pilih2 nnti org xnk buat...huhuhu

1 orang tolong komen:

squesha said...

thanks juga sbb sudi menjawab

hepi blogging! ehehe =)

Post a Comment