v>

Friday, July 17, 2009

today story morry glory( tired)

hai....arini aku mnjadi org yg paling cbuk...hahahaha.arini ade majlis penutup kursus juruteknik kt tmpt aku ni....pg2 lg dh kne wt kje...xde orgpn nk tlg aku wak2 2...mungkin sbb mmg xde org kot...yg tnggal pn cme pompuan,,jd xkn ar nk sruh pompuan anggkt meja kn...pelh...tp xpelh,dh mmg kje aku...nk mntak tlg org,tp tkut gak org ckp yg 2 bkan kje dia...selain angkt meja,aku arini juga menjadi juru kamera yg xbertauliah...hahhaha...aku amik gmbr org 2,amik gmbr org ni...kt bwh ni lh gmbr peserta kusus tersebut..tgok ar..mnetau ade yg knl kn

kesian ar kt diaorg ni sbb kursus diaorg ni lame giler...3 bulan diaorg ddk kt tmpt aku ni...harini masing2 ceria sbb dpt blik umah masing2....ni gmbar bos2 besar kt tmpt aku...yg tudung pink 2 pengarah baru kt tmpt aku...15/07/09 aritu baru lapor diri.nme dia Pn rahani bte hussin..yg baju putih 2( yg pkai tai) ketua penolong pengarah nme dia En aminuddin..yg pajai jeket hitam 2 bekas pengarah aku nme dia Dr Ir shamsudin...yg lg sorng 2 pegawai kawalan En goh see ben

yg baju melayu merah 2 member aku...razak nme yg diberi...hahaha..perempuan yg pkai spek 2 bos aku,dia baik..nme dia siti aminah bte seron.korang xkn menyesal klu dia jd bos korang
yg tudung putih 2..bos aku gak bos atas bos aku yg td..nme nu Pn suriati bte awang..yg bju hitam 2 kak nani nme dia( cmne dia leh ade ni eh???patutnye dia ni tgh bersukan skrg ni..kompius btullh)

3 org yg belah kiri 2 aku lum smpt interviu lg sbb dia bdak baru kt opis aku ni...heheheyg 3 mengadap dpn 2 aku tau...start yg tudung htam dulu...nme dia yati( 2 je yg aku tau..nme penuh xtau) yg tgh 2 yati gak tp aku panggil Kak Yati...dia satu dept ngan aku..yg tudung putih 2 plak ain...dia 2 pengantin baru tau...baru sebulan lbih kawin..
yg ni klu korang xknl lg xtau lh aku nk ckp.....dh berlambak penerangan tentang dia org,klu xknl lg..urmm..mengeluh je lh aku ni...haha nilh owner blog ni & kekasihnye...hehhee

majlis abi s dlm kul 12..pas 2 aku blik umah ar..arini rhat panjang..tp kne msuk awl ckit sbb lepas rhat aku kne msuk meeting...huhuhuhu..k..jumpa lg mnggu dpn..

4 orang tolong komen:

hanilopiplopz said...

tired tp nmpk cam sgt seronok yerrr.. haha

cathenclox said...

ala..ko penat2 pon, dapat gak jumpe awek..

aku ni,,, 3 bulan ckali... haruuu~~

Nur Fatihah said...

woi..apsal display gambo laki aku...dah arr letak gambar dari tepi...xnampak la ke enseman laki woi:-w... wakakaka =))

aken_surf said...

hanilopiplopz - leh than ar ltihnye...neves giler ar sbb first time jd jurugmbar utk majlis rasmi ni...rsenye aku dh serik..lps ni xnk lg

cathenclox - sabar2 eh,,klu jmpe dia nnti...nikmatilh hari2 2 dgn gmbira eh..

Blogger Nur Fatihah - sori eh...mmg husband ko ensem..maafkn daku kerana meletakkn gmbr husband mu dari arah sisi...hahaha

Post a Comment