v>

Tuesday, July 14, 2009

ngular jer aku ni

huhuhu...ltihnye arini...bkn ltih wt kje...tp ltih jln2...hahaha....bkn mengular tau..aku kuar atas urusan kje gak..kul 1 pm aku dh kuar...aku kne amik org kt LCCT KLIA..amik peserta dari sabah ngan sarawak...bkan aku yg bwk ar.aku cme teman jer...ramaikn suasana...hahaha...aku ni kn ske menyibuk jer klu korang nk tau ar..haha...sblum g 2 aku mkn dulu kt kefe tmpt aku kje sbb nk tggu kad minyak dari member aku...so mkn kt kefe ar dlu...mkn nasi ayam...sdp gak diaorg msk..hehe...kul 2 pm dua bru ar member aku smpi...dari tmpt kje aku ikut tol bangi trus g klia...smpi sne kul 2.35 pm. peserta dari sabah dh smpi, dia org kul 1.30 lg dh smpi KLIA...lme gak diaorg tggu...hehehe...tp nk wt cmne sbb diaorg still kne tggu gak sbb peserta dari sarawak x smpi lg...kul 3 baru diaorg smpi..kteorg blik ikut jln dengki sbb 2 lg dkt sbb myak van dh nk abis...td nk pg lpe nk isi...hehe...pas2 trus bwk diaorg g kt tmpt penginapan diaorg...area bangi gak...pas ltk brg2 kt bilik,diaorg ajak g mnum kt dpn hentian kajang...pe lg..org dh nk blanje..trime je ar..hahaha...mke xmalu kn...mse mnum 2..opis aku xhenti2 call aku tnye aku kt mne...huhuh...ni smua sbb ade vendor dtg nk chek auditorium tmpt aku ni..dgn kengkabutnye aku kne blikm opis..xsmpt nk lpk2 lme2...dgn pantasnye aku msuk opis time 2 dh kul 5.15 pm...hehee...smpi opis aku trus g auditorium...chek sound ngan microphone...kul 6 lbih bru settle...ni skrg aku nk tggu kul 7.30 pm sbb aku nk jmpe ngan awek aku jp...sbb esk sehari aku xjmpe dia sbb aku kne jge peserta kusus kt paya indah wetland...hehe...lusa baru leh jmpe..huhu...esk kemungkinan aku msuk htan...klu de camera leh ar aku snap gmbr...klu xde..cme crite je ar..sbb nk pnjm hp awek aku pn xleh, sbb charger dia kondem...huhuhu...ok lh smpi cni je coretan aku utk kli ni...jmpe blik hari khamis ye...hehehe..

3 orang tolong komen:

miss izan said...

berhati-hati di hutan ;)

lucky said...

jmpe lg.. :)

Nur Fatihah said...

haha... rindu la ngan pian... nk jadi tarzan la plaks... dah elok² kje gomen... ape da... :P

Post a Comment