v>

Thursday, July 2, 2009

knp 3 en3 lgu jiwang

knp aku wt en3 lagu2 jiwang arini ye....sbnrnye aku tgh jiwa kacau...serabut mnda dn otak aku...aku ssh nk pk mne yg elok dn mne yg x...yg aku nmpk cme x...x...x...ye nye aku xnmpk lg...huhuu...sdih btul aku skrg ni...aku xbleh nk gerakkn kpala hotak aku utk berfikir secara jelas skrng ni...smua yg aku harapkn xmncul dalam hidup aku..adakah smua 2 lakonan dlm kehidupan manusia seharian.adakah aku ni seorang pelakon yg baik atau sekadar pelakon tambahan sementara muncul pelakon yg sebenar...aku xnk rse yg aku mnjadi tmpt sementara utk bersinggah..arghh..aku btul2 rse tersepit antara dunia yg nyata ataupn dunia mimpi..adakah aku skrg ddk di dunia yg sebenar atau aku msih lg dibuai mimpi2 yg aneh....ade sesiapa yg bleh menjelaskn perkara sebenar tentang fitrah kehidupan manusia...ade sesiapa yg bleh menyedarkn aku dari mimpi2 ni...ade x sesiapa yg bleh membantu aku..pernah x korang mengharapkn sesuatu??adakah benda/perkara yg anda harapkn 2 menjadi??adakah anda menyukainya??arghh...smua 2 bermain dlm kpala hotak aku ni...dn jawapan yg aku iginkn xsame dgn ap3e yg aku inginkn....arghhh....aku dh rase mcm air sirap yg asalnye manis tp dh dipenuhi ais2 yg telah cair....TAWAR

2 orang tolong komen:

Unknown said...

bukan susah bro...ingat la basic balik....solat le....baru jumpa balik sgalanya...insyaallah..aku pun xde la bagus sangat...silap2 lg huru hara dr ko...tp aku rasa tu la basic paling asas kita kene jaga baru kita leh dpt ketenangan....apa aku merepek nie..???

aken_surf said...

tq ar bro atas nsihat ko 2..

Post a Comment