v>

Tuesday, June 16, 2009

tgn ku gatal lg

maaflh arini aku agak cibuk cikit...wt kje kt sne...wt kje kt cni...mmg xduduk diam ar...tgh ari td aku g LHDN kt hentian kajang...orang mmg xramai,tp....nk tggu 10 orng pn lme...aku xsalahkn diaorg yg buat kje...lmbt 2 sbb orng byk wt soal siasat kt kaunter 2...hehehe...LHDN wt kje ok...tp ade yg xske kt LHDN ni sbb org xske nk bayar incometax( cukai)....hahaha..aku g sane bkan sbb nk bayar cukai...gaji aku brape sen ar smpi nk kne cukai kn....aku g sbb nk g mati stem...aku pn xtau ar ape bende 2..yg aku tau aku kasi kt orang 2...pas2 dia sruh aku datang blik lps lunch...aku ikut je ar ape yg dia sruh...lps lunch aku msuk...smuanye dh siap...msuk2 je opis aku trus mengadap blog aku ni...tp bkn wt en3....aku menggatalkn tangan skali lg...mmg xserik2...korang tgok blog aku nih...skrg dh jd 3 kolum...hahaha...aku puas dgn hasil yg aku buat....jgn jeles...hehehe.trima ksih ar kat http://ady.via.my/.sbb xde dia...mmg aku xtau ar nk wt cmne...aku blajar dari blog dia arlg sorang ni http://uminaz-collections.blogspot.com/..sbb dia byk memberi sokongan kt aku ni...tanpa dia siapalah aku...hahaha...lps ni aku nk kuar ngan awek aku...nk g dinner...ewah3....xde ar,g mkn kt restoran biase2 jer...hehehe...rindu plak kt awek aku ni...sbb 2 aku ajak kuar...hehehe...mengada2 je aku ni...ok lah...jm pn dh kul 7.30 ni...aku nk g slat maghrib...pas2 aku nk trus kuar...g jmpe awek aku...hehee...luv u all bloggers..tp xsme ar mcm aku syg awek aku...hahahaha...k..assalammualaikum....

4 orang tolong komen:

Fadhlah said...

huhuhuhu

lucky said...

nk join g dinner gak.. heheh..
*nada gedik*

ps : xpsl2 kne tndang n awek t.. dish2.. heheh..

T.O.P.E.X said...

apa pasai font macam itu?
kasi ajar moley ka?

qasehlaura said...

aken cmne ko wat colum jadi 3..aku cube wat tapi xjadi la....

ko bawa anak dare owang kuar..
baik2....hehehe..jangan melencong plak....

Post a Comment