v>

Monday, June 15, 2009

kisah hitam dlm hidupku..hahaha

hai...assalammualaikum kpd yg beragama islam dl slm sejahtera..hehehe....dh lme aku xmerepek kt dlm ni...lega rsenye dpt merepek smula....dua hari aku menyepikn diri dari dunia blogger ni...harini aku muncul kembali....mesti korang rindu kt aku kan...hahahah...perasannyee....ape ye aku nk merepek arini....nk citer psl.....urmm...xde idea plak....haaa....dh ade...nk citer psl siput sedut...korang ske x mkn siput sedut...aku ske mkn,tp....tu dulu2.mse aku kcik2 .skrg aku dh xske..ade kisah disebalik siput sedut ni..mse kcik2 aku mmg ske kt siput sedut..slain leh mkn,aku leh wt main..heheh...skrg ni aku dh fobia ngan siput sedut...bkan sbb siput 2 dh sedut aku...tp sbb aku dh tersedut dia...bagi aku 2 sesuatu yg ngeri...aku ingat lg..mse 2 aku darjah 4,maknenye 10 thun...ptg 2 arwah nenek aku msk kn,siput sedut msk lemak...aku punye ar ske time 2...ble dh siap msk,aku dh xsabar2 lg nk mkn...aku amik nasi byk2 pas2 amik siput 2 byk2...tggu sjuk ckit,aku pn mkn ngan lahapnye..hehehe...sekor2 siput 2 aku sedut...tibe2...aku dh terlebih sedut sekor drpd siput 2...aku tercekit...aku dh rse mcm dh nk mati jer...nenek aku sruh aku mnum air byk2..aku minum,tp ia still tersangkut...nenek aku kepalkn nasi..aku tlan nasi 2...akhirnye,siput 2 berjaya gak turun ke perut aku...lps 2 aku mle rse xdsap badan...esknye aku demam...seminggu aku demam sbb tercekik siput sedut..sejak hari 2 aku dh xmkn lg siput sedut...dn family aku dh xbeli lg..sbb aku dh xmkn siput sedut..berakhirlh kisah siput sedut dlm hdup aku ni...slmt tinggal siput sedut...ade jodoh kte akn berjumpa lg...hahaha....



moral of the story :klu mkn 2 jgn lh terlalu gelojoh..sbb mknan 2 xkemane...nnti korang yg kesana..hehehe

8 orang tolong komen:

Puan Anim said...

hahaha..gedik la ko ni..tp aku xpnh la mkn siput sedut..sdp ke weh..

aken_surf said...

ntah ar aku dh xingat rse dia cmne...hahaha

izansalleh® said...

Ya Allah...
cam ne ley terover sedut ni?
hik3~
miss izan suke gler siput sedut ni...
nyam! nyammmm

;P

Nur Fatihah said...

aku pn xpernah makan... takut... biln tgk siput sedut..teringat siput babi... berlendir.. :((

aken_surf said...

hahahah....mcm2 tanggapan korang eh

Unknown said...

xpna makan pon..even adek beradik dia pon aku xpna makan spt kepah,lala dan sbgainye.. huihuihui

aken_surf said...

aku mkn...tp lps mkn bdn pn gatal2 lh..hehehe..tp siput sedut ni mmg aku dh lpe cmne rse dia

.:fifi:. said...

hahahaha apela..
org sdut plan2 bkn ngn lahap..
adoi..seb bek slamat..

Post a Comment