v>

Friday, May 29, 2009

aku wt ape mse cuti eh...

huhuhhu....malasnye rse nk bgun pg td....bila dh lme cuti ni,nk g kje pn malas....urmm....aku wt ape eh cuti 3 hari...
hari selasa...
pg 2 aku bangun awl giler,kul 4.30 am dh bgun...rajin kn..nk tau knp...sbb pg 2 awek aku dh balik sini di2 bertolak dari kmpung kul 9.30 pm jadi dia mungkin akn smpi sini dlm pukul 5.30 am....bngun je pg aku trus g mandi siap2...pas2 trus g hentian bas...mlm 2 awek aku dh ckp kt aku spaya xpayah nk tggu..dia ckp kesian kt aku.dia leh blik naik teksi je...tp aku ni dgil sikit...aku bkannye ape...aku sbnarnye takut pe2 jadi kt awek aku nnti...ye ar pg2 cm2,bknnye ade ramai org...klu jd pe2 aky gak yg risau...huhuhu....kul 5.30 am aku smpi stesen bas kajang...tunggu pnye tggu kul 5.45 am dia smpi...nmpk je bas dia,aku trus tggu kt sblah bas dia....xsabar nk tgok mke awek aku ni...rindu tersgt2....ble je dia trun aku trus g amik beg dia...cian aku tgok mke dia....mke ngantuk...aku igt nk ajak dia g srpn dulu..tp ble tgok mke dia ,aku rase kesian...so aku trus ar g anta dia kt umah....walaupn dpt jmpe dia skejap je...skurang2nye rindu kt hatiku ni dh terubat ar sdikit....ptg 2 aku g jmpe dia...lpk kt tasik cempaka...ni kirenye dating utk lepaskn rndu ar ni...korang hgn pk bkan2 plak...kteorg cme ddk bual2...dh lme xjmpe,so byk ar critenye...
hari rabu...
harini aku bangun lmbt sikit...tgh ari aku g umah awek aku...g mkn tgh ari sme2... pas 2 g cybercafe...awek aku ng serch nme2 menteri...sbb esk dia kn nk g interviu kt putrajaya...aku teman je ar dia....lps 2 aku bwk awek aku g pekan kajang...aku nk blikn dia kasut..nk interviu...so kne ar pkai kasut..dia pilih sndri kasut dia.aku cme bayar je..aku nk pilihkn, tp takut dia xberkenan plak...ye ar slera lelaki ngan pompuan ni mne ar sme kn...cam kaler aku ske sgt warna biru tp awek aku minat warna hijau...hehehe..pas bli ksut aku trus anta dia blik...ptg 2 member aku En satan msg ajak tgok bola kt kdai mamak...mlm kul 11.00 pm aku kuar ngan member aku...g lpk2..nk tggu bola mlm ni.aku sbnarnye xminat bola...aku ikut g pn sbb nk kuar jln2...hahaha..so g ar main snooker dulu...kul 2 g cari kdai...pergh..ramai giler orng....mmg gila bola ar...kul 5.00 baru aku balik....ngantuk....
hari khamis...
aku xtido smlm...ni smua psl bola...aku nk tido tkut xbngun plak nnti...arini awek aku g interviu...aku jnji nk anta dia.supaya dia lbih bersemangat..hehehe..interviu kul 8.00 am...lps interviu aku ngan awek aku g alamanda...g booking tiket citer terminator....bli tiket kul 7.30 pm.bli kul malam sbb leh pilih tmpt duduk...biase ar crite baru...klu lmbt nnti,alamatnye ddk dpn ar...xbest..skit tengkuk..lps bli tiket.aku anta awek aku blik dulu...ptg 2 aku g amik dia...lpk2 kt alamanda dulu sementara nk tggu kul 7.30...lps tgok wayang aku trus blik....aku tdo awl mlm2 sbb mate aku ni msih mengantuk lg...lg 1 sbb esok aku nk kne kje....huhuhuh...malasnyeee nk kjeeee

2 orang tolong komen:

Cik Q said...

letak la pic awek ko....nak ngok...

aken_surf said...

nk ke....mggu dpn bru de...pic kt hp dia

Post a Comment